MediaWatch

Top 20: Cykelfeberen har ramt tv-seerne

12 ud af ugens 20 mest sete udsendelser på flow-tv i uge 26 var enten en af de tre første etaper af Tour de France på dansk jord eller på anden måde med Touren som omdrejningspunkt.

Magnus Cort fra Team EF i den prikkede trøje på tredje etape mellem Vejle og Sønderborg. | Foto: Nils Meilvang/Ritzau Scanpix

Med kun to undtagelser var der ikke plads til andet end Tour de France på top ti-listen over de mest populære liveudsendelser på traditionelt flow-tv i Danmark i den forgange uge.

Her har tredje og første etape indtaget hhv. den bedste og næstbedste placering i seerbarometeret, som Nielsen ugentligt udarbejder. Anden etape har indtaget fjerdepladsen og er kun overgået af TV 2’s aftenudsendelse i forlængelse af tredje etape: ”Touren i Danmark” på en tredjeplads.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs