MediaWatch

Warner Bros. Discoverys sportsbrand fusionerer med konkurrent i Storbritannien og Irland

På det britiske og irske marked sender Warner Bros. Discovery sportsbrand ind i fusion med teleselskabs sportsaktiviteter. De to brands fortsætter side om side i en periode, inden de samles under ét navn.

Bag BT Sport står teleselskabet BT. | Foto: Darren Staples/AP/Ritzau Scanpix

Konkurrencemyndighederne har sagt god for en fusion, der smelter to sportsbrands i Storbritannien og Irland sammen til ét.

Det er Eurosport, som Warner Bros. Discovery står bag, og BT Sport, som det britiske teleselskab BT driver, der går sammen. Det fusionerede selskab bliver ejet ligeligt af de to hidtidige ejere, oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs