Warner Bros. Discoverys sportsbrand fusionerer med konkurrent i Storbritannien og Irland

På det britiske og irske marked sender Warner Bros. Discovery sportsbrand ind i fusion med teleselskabs sportsaktiviteter. De to brands fortsætter side om side i en periode, inden de samles under ét navn.
Bag BT Sport står teleselskabet BT. | Foto: Darren Staples/AP/Ritzau Scanpix
Bag BT Sport står teleselskabet BT. | Foto: Darren Staples/AP/Ritzau Scanpix

Konkurrencemyndighederne har sagt god for en fusion, der smelter to sportsbrands i Storbritannien og Irland sammen til ét.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også