
Netflix vil være klar til at lancere sin billigere annoncefinansieret streamingtjeneste i starten af 2023. Det fremgår ifølge Marketwire af selskabets regnskab for andet kvartal, der blev offentliggjort tirsdag.
“Vores billigere annoncestøttede tilbud vil supplere vores eksisterende planer, som vil forblive annoncefri. Vores globale gennemsnitlige pris pr. medlemskab er vokset med en samlet årlig rate på 5 pct. fra 2013 til 2021, så det giver mening nu at give forbrugerne mulighed for at vælge en billigere løsning med reklamer, hvis de ønsker det,” meddeler selskabet ifølge Marketwire.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app