Netflix planlægger reklamemodel inden for få år

Efter at have oplevet sin første kundetilbagegang i ti år leger Netflix nu med tanken om at hoppe med på bølgen af billigere streamingabonnementer med reklamer.
Foto: Manu Fernandez/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Manu Fernandez/AP/Ritzau Scanpix

Netflix vil ”inden for det næste år eller to” undersøge, hvordan streaminggiganten kan udrulle et nyt, billigere abonnementslag med reklamer for at udvide sin målgruppe, skriver Hollywood Reporter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også