Briternes forbrug af hjemmeunderholdning når nye højder

Salget af video, spil og musik voksede med 4,6 pct. i 2021 i Storbritannien, som ellers var spået til at blive et afkølingsår efter vild vækst i 2020. Digitale produkter leder an og lægger større afstand til det fysiske.
Foto: Christoph Meyer/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Christoph Meyer/AP/Ritzau Scanpix

Briternes hverdag var også sidste år som de fleste andres præget af coronapandemien, som har holdt flere hjemme i stuerne. Briterne brugte 9,7 mia. pund - svarende til 86,25 mia. kr. - på hjemmeunderholdning i 2021, skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også