MediaWatch

TV 2 skruer forventningerne i vejret efter vild vækst i reklamesalg

Et første halvår 2021 med markant vækst især i reklameomsætningen får TV 2 til at opjustere forventningerne til årets resultat med 50 pct.

Foto: Miriam Dalsgaard

Coronakrisen ser for alvor ud til at have sluppet grebet om annoncemarkedet, og det har været med til at få TV 2-koncernen til at sende forventingerne for årets indtjening på himmelflugt. Det fremgår af broadcasterens halvårsrapport for 2021.

Resultatet før finansielle poster er på 285 mio. kr for halvåret - en stigning på knap 29 pct. i forhold til samme periode i 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs