Dansk Reklame Film: "Der er ikke mange positive ting at sige om perioden med corona"

Nordisk Films reklameben kunne i et coronasløjt 2020-regnskab fremvise sort bundlinje, fordi udgifterne ved en straffesag om reklamesvindel blev lavere end ventet. Virksomheden venter nulresultat i 2021, men bedring i 2022.
Foto: Ivan Riordan Boll/Nordisk Film
Foto: Ivan Riordan Boll/Nordisk Film
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Dansk Reklame Film, som leverer reklamer til en række biografer og indgår i Nordisk Film og dermed også i den samlede Egmont-mediekoncern, kom ud af 2020 med et overskud på 9,5 mio. kr. før skat mod et underskud på 42.000 kr. i 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også