MediaWatch

Flow-tv dykkede 9 minutter i andet kvartal

Efter sidste års opbremsning dalede brugen af flow-tv igen i seneste kvartal. Det viser, at udviklingen er på vej tilbage til mere normalt spor efter store corona-skvulp, mener medieforsker.

Trods seerinteressen for EM i fodbold faldt det gennemsnitlige flow-tv forbrug i andet kvartal med 9 minutter dagligt | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Der bliver igen set mindre flow-tv i de danske stuer, efter et 2020, hvor det klassiske tv-forbrug fik noget af et comeback.

I andet kvartal i år blev der ifølge tal fra Kantar Gallup set 116 min. flow-tv dagligt i snit - et fald på 9 min. i forhold til andet kvartal 2020, hvor tallet var 125 min. I den kommercielle målgruppe fra 19-50 år var udviklingen hårdere med et fald på 11 min. fra 74 min. til 63 min. - altså lige knap en time trods store sportsbegivenheder som EM i juni.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs