Netflix-producent: "Der er ikke nogen shortcuts til en stor krukke guld"

Efter 20 år i branchen og flere Netflix-produktioner i bagagen gik Christian Potalivo og Jannik Tai Mosholt sidste forår i luften med deres eget produktionsselskab. Nye spillere er med til at kvalitetssikre branchen i et eksploderende marked, mener Potalivo, som advarer mod at tage et sultent publikum for givet.
Foto: Sofie Barfoed
Foto: Sofie Barfoed

De seneste år er nye film- og tv-producenter med jævne mellemrum piblet frem i takt med, at nye streamingspillere og et tilsyneladende umætteligt globalt publikum har skudt efterspørgslen på indhold i vejret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også