MediaWatch

Bull House varsler gearskifte: "I år går vi benhårdt efter at få solgt nye genrer ind"

Produktionsselskabet Bull House Media får en version 2.0 i 2021, siger adm. direktør Lasse Eskildsen efter et år, der styrkede bundlinjen. Nye genrer skal positionere selskabet mere sikkert i markedet, lyder det.

Lasse Eskildsen etablerede Bull House i 2014 | Foto: PR/Bull House Media

Efter at have fordoblet bruttofortjeneste, driftsresultat og bundlinje i 2019 lagde Bull House Media yderligere til forretningen i 2020, der blev det bedste resultatmæssigt, siden produktionsselskabet blev stiftet i 2014.

Bruttofortjenesten sneg sig for første gang op over syv mio. kr. i 2020 fra 6,6 mio. i 2019, og driftsresultatet landede på lige knap fem mio. kr. - en vækst på godt 900.000 kr. På bundlinjen står der 3,8 mio. kr. mod 3,1 året før. Her spillede lavere personaleomkostningerne ind - de faldt med godt 500.000 kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs