
Efter at have fordoblet bruttofortjeneste, driftsresultat og bundlinje i 2019 lagde Bull House Media yderligere til forretningen i 2020, der blev det bedste resultatmæssigt, siden produktionsselskabet blev stiftet i 2014.
Bruttofortjenesten sneg sig for første gang op over syv mio. kr. i 2020 fra 6,6 mio. i 2019, og driftsresultatet landede på lige knap fem mio. kr. - en vækst på godt 900.000 kr. På bundlinjen står der 3,8 mio. kr. mod 3,1 året før. Her spillede lavere personaleomkostningerne ind - de faldt med godt 500.000 kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app