MediaWatch

Bull House varsler gearskifte: "I år går vi benhårdt efter at få solgt nye genrer ind"

Produktionsselskabet Bull House Media får en version 2.0 i 2021, siger adm. direktør Lasse Eskildsen efter et år, der styrkede bundlinjen. Nye genrer skal positionere selskabet mere sikkert i markedet, lyder det.

Lasse Eskildsen etablerede Bull House i 2014 | Foto: PR/Bull House Media

Efter at have fordoblet bruttofortjeneste, driftsresultat og bundlinje i 2019 lagde Bull House Media yderligere til forretningen i 2020, der blev det bedste resultatmæssigt, siden produktionsselskabet blev stiftet i 2014.

Bruttofortjenesten sneg sig for første gang op over syv mio. kr. i 2020 fra 6,6 mio. i 2019, og driftsresultatet landede på lige knap fem mio. kr. - en vækst på godt 900.000 kr. På bundlinjen står der 3,8 mio. kr. mod 3,1 året før. Her spillede lavere personaleomkostningerne ind - de faldt med godt 500.000 kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs