Storannoncører trækker sig fra nyt britisk medie

Flere store annoncører vil ikke reklamere på en ny, britisk konservativt nyhedskanal, GB News, der gik i luften søndag. Det skyldes værdimæssige misforhold, lyder begrundelsen fra bl.a. Ikea.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Det nye konservative britiske tv-kanal og nyhedsmedie GB News har sat flere annoncører i alarmberedskab, herunder Ikea, Nivea og Grolsch. Det skriver Politiken, der citerer The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også