Analysebureau venter globalt annonceopsving i 2021

Ifølge en prognose fra analysebureauet Magna vil sidste års opbremsning på annoncemarkedet blive afløst af en globale vækst på over 10 pct. - men primært drevet af digitale platforme.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Kombinationen af en verdensøkonomi, der er ved at lægge corona bag sig, forbrugere klar til at bruge penge igen og en sommer med store sportsbegivenheder som EM i fodbold og OL i Tokyo vil få annoncørerne til lommerne og øge investeringerne betydeligt i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også