Tv-seningen i Sverige har taget et hop i begyndelsen af 2021

SVT trækker den største del af fremgangen i tv-seningen i Sverige, som er steget i årets første to måneder.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Den tid, som en gennemsnitlig svensker bruger på at se tv, er steget med 15 pct. i de første to måneder af 2021 sammenlignet med de samme måneder sidste år. Det skriver Dagens Media med henvisning til tal fra det svenske analyseselskab MMS.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også