Ryk til Sverige har givet forbud mod alkohol-reklamer men mere reklametid til TV3-ejer

Siden Nordic Entertainment Group har rykket hovedsædet til Sverige, er tv-koncernen nu underlagt et nyt sæt regler for, hvad der må reklameres for på bl.a. TV3-kanalerne. Kommerciel direktør ser flere gevinster end tab.
Foto: Rune Aarestrup Pedersen
Foto: Rune Aarestrup Pedersen

Mulighed for længere reklameblokke, men strammere regler for markedsføring af alkohol, er en del af den nye realitet for Nordic Entertainment Group (Nent), siden selskabet flyttede sendetilladelse og base fra Storbritannien til Sverige på grund Brexit.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også