10.000-15.000 kunder stod til slukket internet- og tv-signal – så galt gik det ikke

En del af de Eniig-kunder, som havde kurs mod at få kappet signalet, nåede at skifte leverandør inden deadline, mens en del efterfølgende skiftede til Stofa. Direktør forventer, at en del har valgt en leverandør uden for Norlys-familien, og at andre ikke har opdaget problemet endnu.
Foto: Norlys/PR
Foto: Norlys/PR

Et sted mellem 10.000 og 15.000 kunder stod til at miste internet- og tv-signalet mandag i sidste uge, men helt så galt gik det ikke. Det oplyser Sune Nabe Frederiksen, direktør for Norlys Digital.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også