"Personlig gennemslagskraft", "digital indsigt", "empatisk ledelsesprofil": Her er TV 2's ønsker til ny nyhedsdirektør

Mikkel Hertz' afløser på posten som nyhedsdirektør hos TV 2 skal bl.a. være med til at sikre digital transformation, massere nyhederne mere ind på TV 2 Play og ledelsesmæssigt styre "de kommende års forandringsproces".
Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

TV 2 er på udkig efter en ny indehaver af posten som nyhedsdirektør, og i et jobopslag sætter tv-selskabet flere ord på, hvad man ønsker sig af en kommende leder for de cirka 650 medarbejdere i nyhedsafdelingen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også