MediaWatch

"Personlig gennemslagskraft", "digital indsigt", "empatisk ledelsesprofil": Her er TV 2's ønsker til ny nyhedsdirektør

Mikkel Hertz' afløser på posten som nyhedsdirektør hos TV 2 skal bl.a. være med til at sikre digital transformation, massere nyhederne mere ind på TV 2 Play og ledelsesmæssigt styre "de kommende års forandringsproces".

Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

TV 2 er på udkig efter en ny indehaver af posten som nyhedsdirektør, og i et jobopslag sætter tv-selskabet flere ord på, hvad man ønsker sig af en kommende leder for de cirka 650 medarbejdere i nyhedsafdelingen.

Pladsen som nyhedsdirektør er blevet ledig, efter det i november blev meddelt, at TV 2's nuværende nyhedsdirektør, Mikkel Hertz, stopper på posten. Han fortsætter hos TV 2 med titel af journalistisk chef.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs