TV 2 tager bestik af usikkert 2021 og spiller mindre offensivt ud på reklamepriser

TV 2 vil komme annoncørerne i møde med mere fleksibilitet i prissætningen af reklamer næste år, hvor grundprisen hæves mindre end tidligere år. Bureau mener, der er fornuft i trækket. "Det er vel strengt taget det mest usikre år, vi har at gøre med," lyder det.
Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 Reklamesalg. | Foto: TV 2 DANMARK
Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 Reklamesalg. | Foto: TV 2 DANMARK

Et usikkert reklamemarked sætter aftryk på TV 2's udspil til priser og betingelser for at få kommercielle budskaber ud via TV 2's kanaler næste år. Det fremgår af TV 2 Medias hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også