MediaWatch

Netflix går på charmeoffensiv i svært indisk marked for at indhente konkurrenter

For første gang uden for USA giver Netflix fri adgang til streamingtjenesten for at vinde kunder i Indien.

Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

Netflix halter efter konkurrenter som Disney og Amazon, når det kommer til antallet af abonnenter i Indien, og det forsøger streamingtjenesten nu at gøre noget ved, skriver Financial Times.

Under sloganet "StreamFest" ruller Netflix en kampagne ud i det folkerige land, hvor alle i weekenden får mulighed for at se Netflix gratis. Ifølge Financial Times er det Netflix' "første store kampagane af sin art" uden for USA, og det sker altså i Indien, hvor globale selskaber har det svært.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs