Netflix vil fordoble investeringer i lokalt indhold i Asien næste år

Lokalt indhold har høj prioritet hos Netflix, som i 2021 vil bruge dobbelt så mange penge i Asien i forhold til 2020.
Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

Konkurrencen er skarp på streamingmarkedet, og Netflix vil i Asien forsøge at holde de øvrige udbydere bag sig ved at fordoble investeringerne i lokalt indhold næste år sammenliget med i år. Det siger Minyoung Kim, vicepræsident for indhold hos Netflix, ifølge Bloomberg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også