MediaWatch

Top 20: 1,4 mio. live-seere fulgte med i bagedyst-finale

Rekordmange har set "Den store bagedyst" i den niende sæson, som sluttede lørdag.

Mads vandt Den store bagedyst. | Foto: DR Presse

DR's store lørdagstrækplaster "Den store bagedyst" nåede i den forgangne weekend frem til sæsonens sidste afsnit, og der var masser af danskere, der sad klistret til skærmen, da Mads bøvlede med glacen, men alligevel formåede at trække sig sejrrigt ud af programrækken.

Ifølge Kantar Gallups seertal for sidste uge fulgte 1,388 mio. live-seere således med i sæsonfinalen lørdag, og ifølge DR Medieforskning voksede det tal til 1,830 mio. i løbet af weekenden. På den måde blev det den mest populære sæson af "Den store bagdeyst" hidtil, skriver DR.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs