MediaWatch

Nent sender Viaplay til USA og Polen i 2021 og sigter efter over 10 millioner abonnenter

En fordobling af Viaplays abonnementsbase i Norden og 4,5 mio. abonnenter i nye lande skal give streamingtjenesten en abonnementsskare på 10,5 mio., lyder ambitionen fra Nent. I alt fem nye lande føjes til tjenestens udbredelse i 2021.

Foto: PR/NENT

Streamingtjenesten Viaplay, som Nordic Entertainment Group (Nent) står bag, vil i 2021 blive lanceret i først Polen og siden USA, skriver Nent i en meddelelse. De to nye flag på landkortet kommer oven i Estland, Letland og Litauen, hvor Nent tidligere har varslet en udrulning af Viaplay i begyndelsen af 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs