"Vi har tidligere tænkt, at det indhold, som vi selv producerer, er nok til at drive en attraktiv streamingtjeneste"

Nye partnerskaber med reality og børneindhold skal bl.a. få brugeres øjnene op for TV 2's eget indhold, der fortsat er kernen på TV 2 Play, men som ikke skal stå alene, siger indholdschef. Flere indholdsflanker skal efter planen dækkes af med partnerskaber.
"For at appellere bredere henter vi indhold ind udefra," siger Sune Roland, indholdschef for TV 2 Play og TV 2 Zulu. | Foto: Michael Langhoff/TV 2
"For at appellere bredere henter vi indhold ind udefra," siger Sune Roland, indholdschef for TV 2 Play og TV 2 Zulu. | Foto: Michael Langhoff/TV 2

Siden lanceringen i 1988 har dansk og egenproduceret indhold været kernen i TV 2's virke. Det er det fortsat – også i en streamingvirkelighed, men her vil tv-stationen forsøge at nå bredere ud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også