"Vi har tidligere tænkt, at det indhold, som vi selv producerer, er nok til at drive en attraktiv streamingtjeneste"
!["For at appellere bredere henter vi indhold ind udefra," siger Sune Roland, indholdschef for TV 2 Play og TV 2 Zulu. | Foto: Michael Langhoff/TV 2](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12550967.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d4zj06qjt01mu30qmn3.jpg)
Siden lanceringen i 1988 har dansk og egenproduceret indhold været kernen i TV 2's virke. Det er det fortsat – også i en streamingvirkelighed, men her vil tv-stationen forsøge at nå bredere ud.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Børneindhold fra Nordisk Film rykker ind på TV 2 Play
For abonnenter