Briefing: Ugen i mediebranchen

Nordic Entertainment Group henter flere streamingkunder, Nordisk Film og TV 2 indgår samarbejde om børneindhold, og en undersøgelse af sexisme og arbejdskultur hos TV 2 har åbenbaret flere problemer. Kom med på rundtur til ugens væsentligste begivenheder i mediebranchen.
I forbindelse med det fornyede fokus på sexisme har TV 2 iværsat en ekstern undersøgelse, hvis konklusioner lå klar i denne uge. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
I forbindelse med det fornyede fokus på sexisme har TV 2 iværsat en ekstern undersøgelse, hvis konklusioner lå klar i denne uge. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

En arbejdsuge er kommet og gået nok engang. Det betyder, at du her får MediaWatchs ugentlige overflyvning af, hvad der har rørt sig i den danske medieandedam den seneste uges tid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også