Sexisme-undersøgelse af producentbranchen lander inden længe: "Vi har også udfordringer og problemer"

Gennem en længere periode har Producentforeningen haft øjnene rettet mod sexisme i branchen efter første Metoo-fokus. En ekstern undersøgelse skal kortlægge problemets omfang, lyder det fra foreningens direktør.
Foto: Peter Hove Olesen/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Peter Hove Olesen/Politiken/Ritzau Scanpix

I producentmiljøet er der også fokus på den sexisme-debat, som de seneste uger har præget mediebranchen. Jørgen Ramskov, adm. direktør for Producentforeningen, fortæller, at en undersøgelse af området, som har været undervejs et stykke tid, snart er færdig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også