MediaWatch

Viaplay lægger 100.000 abonnenter til den forventede vækst i år

Efter en opjustering af det forventede antal nye Viaplay-abonnenter i juni hæver Nent igen forventningerne. Abonnementsbasen vil ramme tre mio., hvis det nye mål bliver nået.

Foto: PR/NENT

Streamingtjenesten Viaplay, som Nordic Entertainment Group (Nent) står bag, skruer lidt op for forventningerne på kundebasens størrelse og satser på at nå 700.000 nye abonnenter i 2020. Det oplyser Nent i en pressemeddelelse.

Den nye forventning er 100.000 flere end de 600.000, som vækstmålet blev hævet til i juni. Før da lød forventningen på 400.000 nye abonnenter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs