MediaWatch

Viaplay lægger 100.000 abonnenter til den forventede vækst i år

Efter en opjustering af det forventede antal nye Viaplay-abonnenter i juni hæver Nent igen forventningerne. Abonnementsbasen vil ramme tre mio., hvis det nye mål bliver nået.

Foto: PR/NENT

Streamingtjenesten Viaplay, som Nordic Entertainment Group (Nent) står bag, skruer lidt op for forventningerne på kundebasens størrelse og satser på at nå 700.000 nye abonnenter i 2020. Det oplyser Nent i en pressemeddelelse.

Den nye forventning er 100.000 flere end de 600.000, som vækstmålet blev hævet til i juni. Før da lød forventningen på 400.000 nye abonnenter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs