MediaWatch

Britisk tv-myndighed behandler flere klager over kinesisk tv-kanal

Den kinesiske, statsejede tv-kanal CGTN er kommet i de britiske tv-myndigheders søgelys efter flere klager over den engelsksprogede kanal, der kan medføre sanktioner.

Foto: Tyrone Siu/Reuters/Ritzau Scanpix

Tv-stationen China Global Television Network (CGTN) er kommet i modvind i Storbritannien, skriver The Guardian.

Den britiske tv-myndighed Ofcom, der bl.a. kontrollerer, at de tv-kanaler, der har sendetilladelse i landet, overholder lovgivningen, behandler i øjeblikket flere klager over CGTN, der er ejet af den kinesiske stat.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs