Coronakrisen blev dråben for Dansk Annoncørforening efter år med underskud

Coronakrisen har sat en kæp i hjulet på den vækstplan, der skulle genrejse Dansk Annoncørforening og skabe det fremtidige grundlag under foreningen, der nu vil lukke. "Der er ikke en opbakning blandt danske annoncører til at have en fælles platform," siger direktør.
Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Talerøret for landets annoncører stikker piben ind fra nytår, hvor Dansk Annoncørforening planlægger at opløse sig selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også