TV 2 køber sig adgang til bredere kundekreds med fodboldoffensiv
![Europa League-opgør inden nedlukningen i marts mellem Rangers og Bayer Leverkusen | Foto: Russell Cheyne/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12122687.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200312-225459-7-1920x1077we.jpg)
TV 2 har på kort tid taget noget, der ligner et kursskifte, og har blandet sig i kampen om de fodboldrettigheder, som tv-stationen tidligere har overladt til de øvrige store aktører på det kommercielle marked, Nordic Entertainment Group (Nent) og Discovery Networks.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nent og Telenor præsenterer navn for nyt fælles selskab
For abonnenter