TV 2 køber sig adgang til bredere kundekreds med fodboldoffensiv

Købet af Europa League og Europe Conference League giver TV 2 en større sø at fiske nye streamingkunder i, mener branchefolk, der samtidig stiller stort spørgsmålstegn ved, hvor det efterlader Discovery Networks. "Det ligner en nedskalering," mener mediebureau.
Europa League-opgør inden nedlukningen i marts mellem Rangers og Bayer Leverkusen | Foto: Russell Cheyne/Reuters/Ritzau Scanpix
Europa League-opgør inden nedlukningen i marts mellem Rangers og Bayer Leverkusen | Foto: Russell Cheyne/Reuters/Ritzau Scanpix

TV 2 har på kort tid taget noget, der ligner et kursskifte, og har blandet sig i kampen om de fodboldrettigheder, som tv-stationen tidligere har overladt til de øvrige store aktører på det kommercielle marked, Nordic Entertainment Group (Nent) og Discovery Networks.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også