Bureauers annonceindkøb faldt fem pct. i første kvartal - coronaeffekt ventes senere
![Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12097210.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20140625-063347-pf-1460x821we.jpg)
Coronakrisens konsekvenser for mediebureauernes reklameinvesteringer i danske medier er endnu ikke slået fuldt igennem i første kvartal, som samlet set viste et fald på fem pct. sammenlignet med første kvartal sidste år.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dagbladenes annonceomsætning faldt 9 procent i 2019
For abonnenter
Bureauers reklameindkøb tabte pusten i 2019
For abonnenter