Dagbladenes annonceomsætning faldt 9 procent i 2019

Omsætningen på printannoncering faldt med 70 mio. kr. blandt dagbladene sidste år. Faldet var en del mindre end i 2018.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Annonceomsætningen i de trykte dagblade fortsatte faldet sidste år, men med mindre fart end forrige år. Det viser Annoncestatistikken for dagbladene for 2019, som Danske Medier udgiver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også