Produktionsselskab skærer profilen til: "Vi skal finde noget, vi kan lave alle steder"

Drive Studios siger i næste uge velkommen til tidligere DR-programchef, som skal være med til at tydeliggøre selskabets profil især over for udenlandske kunder og sætte fokus på skalerbarhed, siger adm. direktør Sigurd Bæk Jensen.
Direktør i Drive Studios Sigurd Bæk Jensen. | Foto: PR / Drive Studios
Direktør i Drive Studios Sigurd Bæk Jensen. | Foto: PR / Drive Studios

Efter Drive Studios gik i luften som digitalt produktionsselskab i 2016, er forretningen vokset hastigt. Det har femdoblet bruttofortjenesten til 15 mio. kr. i 2018, men var samtidig med til at sende selskabet i underskud samme år med 6 mio. kr. Årsregnskabet for 19 er endnu ikke offentliggjort, men ifølge adm. direktør Sigurd Bæk Jensen er resultatet for 19 "meget fornuftigt". Efter en etableringsfase med høj vækst er kurven fladet mere ud, og det kalder på, at profilen bliver skåret tydeligt til, forklarer direktøren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også