Medvind på reklamemarkedet sendte TV 2 over forventningerne i 2019

Digital vækst og en annonceomsætning, der klarede sig bedre end ventet, var med til at løfte TV 2's resultat i 2019 over forventningerne. Nichekanalernes resultat gik tilbage, mens hovedkanalens til gengæld steg.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I flere år har TV 2 hentet det meste af sin fremgang på abonnementsmarkedet. Men i 2019 voksede det andet store forretningsben, som er reklamer, en spids mere end abonnementsomsætningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også