Nent skyder hvid pind efter reklameopsving: Streaming skal stå for væksten

Indtægter fra reklamemarkedet tegner sig for en stadig mindre del af smørret på Nents brød. Det er et bevidst valg, siger topchef, der lige nu står midt i stort Premier League-udbud: "Det er måske den vigtigste pannordiske rettighed," lyder det.
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

En mindre andel af Nordic Entertainment Groups (Nent) indtægter kommer fra reklamer. Det viser et kig på selskabets regnskabstal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også