Nent fik 310.000 flere Viaplay-abonnenter i 2019 – omlægninger pressede bundlinjen

Engangsomkostninger på trecifret millionbeløb var med til at presse Nordic Entertainment Groups overskud nedad i 2019. Omsætningen steg blandt andet efter vækst for streamingtjenesten Viaplay.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Viaplay, som er det store satsningsområder for Nordic Entertainment Group (Nent), fik omkring 310.000 flere abonnenter i Norden i løbet af 2019, og abonnementsskaren nåede 1,568 millioner ved årets udgang. Det viser Nents årsrapport for 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også