Fodbold-EM skal give Nent ekstra vind i sejlene på streamingmarkedet

For første gang har Nordic Entertainment Group sikret sig rettigheder til fodbold-EM, som i år har dansk deltagelse. Den så godt som sikre seerinteresse skal blandt andet løfte Viaplay, som ligger i hård konkurrence på streamingmarkedet.
Det danske herrelandshold i fodbold sikrede sig kvalifikation til EM-slutrunden efter at have spillet 1-1 på udebane mod Irland i november. | Foto: Lars Poulsen
Det danske herrelandshold i fodbold sikrede sig kvalifikation til EM-slutrunden efter at have spillet 1-1 på udebane mod Irland i november. | Foto: Lars Poulsen

Når EM i fodbold for herrer til sommer sparkes i gang, kan danske seere for første gang følge med hos Nordic Entertainment Group (Nent), der deler rettighederne med DR. Ud af slutrundens 51 kampe vises 29 kampe på Nents tv-kanaler, mens de resterende 22 vises på DR's ditto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også