Splay One har mod på mere fiktion efter første serie til TV 2

Appetitten på fiktion til den yngre målgruppe er sund, lyder det fra Splay One, hvis første serie er blevet udvalgt til visning på amerikansk filmfestival.
Produktionsholdet bag serien. | Foto: PR/Pernille Ringsing
Produktionsholdet bag serien. | Foto: PR/Pernille Ringsing

Splay One, der blandt andet beskæftiger sig med influencer marketing og branded entertainment, vil have en fod indenfor på markedet for fiktion og har taget første skridt med serien "Kemohjerne", som TV 2 har sendt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også