750 timers reality og mere sport skal sparke til vækst i TV 2 Play

TV 2 poster 750 timers ekstra indhold ind på sin streamingtjeneste og barsler med sportspakke, der kommer i 2020. Målet er at nå 1 million abonnenter, lyder det fra viceadm. direktør.
Foto: Screenshot / Hayu
Foto: Screenshot / Hayu

750 timers reality og meget mere sport skal sparke til ny vækst hos TV 2 Play på et streamingmarked, hvor kampen om kunderne og konkurrencen fra spillere som Viaplay og Netflix er skærpet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også