Mediebureauer er lunkne over for forslag om ny sportsliste

Flere partier vil sikre, at flertallet af danskerne kan se store sportsbegivenheder såsom landskampe, slutrunder og OL. Men selvom det kan give tv-reklamemarkedet et boost, er tankegangen kortsigtet, mener mediebureauer. 
Billede fra EM-kvalifikationskampen mellem Danmark og Schweiz i oktober. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Billede fra EM-kvalifikationskampen mellem Danmark og Schweiz i oktober. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Danske tv-seere skal kunne følge med i kvindelandsholdets kvalifikationsrejse mod EM i fodbold i 2021 eller herrelandsholdets ditto op til VM i 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også