MediaWatch

Mediebureauer er lunkne over for forslag om ny sportsliste

Flere partier vil sikre, at flertallet af danskerne kan se store sportsbegivenheder såsom landskampe, slutrunder og OL. Men selvom det kan give tv-reklamemarkedet et boost, er tankegangen kortsigtet, mener mediebureauer.

Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Billede fra EM-kvalifikationskampen mellem Danmark og Schweiz i oktober. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere