NENT stiller ind på streamingmarked med storfusion

Med konsolideringen af distributionsforretningen tager NENT nyt strategisk skridt mod at koncentrere forretningen omkring det nordiske streamingmarked og produktion af indhold.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group (NENT) skiller den klassiske tv-distributionsforretning ud for at ruste sig yderligere i kampen om markedsandele på det nordiske streamingmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også