Nye streger i TV 2's organisationsdiagram skal holde Play-kæden stram

TV 2's nye adm. direktør mener, ændringer i toppen af organisationen ruster selskabet til at sætte damp under kedlerne på streamingtjeneste. Direktørstilling nedlægges, bl.a. fordi den nye topchef selv vil bevare et "stramt" fokus på indholdet, lyder det.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Kommerciel direktør Flemming Rasmussen og kanalchef Lotte Lindegaard får nye titler og mere ansvar som hhv. viceadm. direktør og programdirektør, stillingen som indholdsdirektør lægges ned, og en ny strategisk ledergruppe sættes i verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også