MediaWatch

Nye streger i TV 2's organisationsdiagram skal holde Play-kæden stram

TV 2's nye adm. direktør mener, ændringer i toppen af organisationen ruster selskabet til at sætte damp under kedlerne på streamingtjeneste. Direktørstilling nedlægges, bl.a. fordi den nye topchef selv vil bevare et "stramt" fokus på indholdet, lyder det.

Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Kommerciel direktør Flemming Rasmussen og kanalchef Lotte Lindegaard får nye titler og mere ansvar som hhv. viceadm. direktør og programdirektør, stillingen som indholdsdirektør lægges ned, og en ny strategisk ledergruppe sættes i verden.

Det er blandt de ændringer i organisationen, som TV 2 meldte ud tidligere på dagen. Ændringerne træder i kraft 1. september og annonceres, få dage efter Anne Engdal Stig Christensen overtog posten som adm. direktør. Det skete 1. august.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs