MediaWatch

Nye streger i TV 2's organisationsdiagram skal holde Play-kæden stram

TV 2's nye adm. direktør mener, ændringer i toppen af organisationen ruster selskabet til at sætte damp under kedlerne på streamingtjeneste. Direktørstilling nedlægges, bl.a. fordi den nye topchef selv vil bevare et "stramt" fokus på indholdet, lyder det.

Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Kommerciel direktør Flemming Rasmussen og kanalchef Lotte Lindegaard får nye titler og mere ansvar som hhv. viceadm. direktør og programdirektør, stillingen som indholdsdirektør lægges ned, og en ny strategisk ledergruppe sættes i verden.

Det er blandt de ændringer i organisationen, som TV 2 meldte ud tidligere på dagen. Ændringerne træder i kraft 1. september og annonceres, få dage efter Anne Engdal Stig Christensen overtog posten som adm. direktør. Det skete 1. august.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs