"Netflix og andre amerikanske spillere er voldsomme konkurrenter. Men hvorfor skulle vi ikke kunne overhale dem?"

MediaWatchs Sommerbarometer: Større ansvar og nye partnerskaber var blandt overskrifterne i første halvår for Flemming Fjeldgaard, der tog sig til hovedet over debatten om streamingtjenesters bidrag til danskproduceret indhold.
Flemming Fjeldgaard, chef for Viaplay og marketing og kommunikation hos NENT i Danmark. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Flemming Fjeldgaard, chef for Viaplay og marketing og kommunikation hos NENT i Danmark. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

1. Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også