MediaWatch

"Nu hvor DR bliver mindre, som dagbladene ønskede, glæder jeg mig at se deres abonnementsbase boome i 2019"

JULESTAFET 2018: Børn, der knækker koden til at kode, vinder som årets idé, mens erhvervsjournalistikken rydder bordet for årets historie, mener Maria Rørbye Rønn, DR's generaldirektør, der bl.a. ser frem til udviklingen af DR's digitale tilbud.

Foto: Scanpix Ritzau/Simon Læssøe

For mediebranchen 2018, hvad var:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs