Annoncører ønsker bedre tjek af data efter sag om underlevering

Dansk Reklame Films udmelding om en praksis, der angiveligt har snydt annoncører for reklamekontakter for milioner, bør få Dansk Reklame Film til at få uvildige øjne til at validere data i fremtiden, mener foreninger for annoncører og biografer.
Foto: Ritzau Scanpix/Anne Bæk
Foto: Ritzau Scanpix/Anne Bæk

Sagen om påstået snyd med biografreklamer for 95 mio. kr. i Dansk Reklame Film kalder på, at data i fremtiden valideres af en tredjepart. Det siger Dansk Annoncørforenings direktør, Torben Rønler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også