Regional tv-station tester effekten af Facebook-frie uger

TV Midtvest dropper Facebook i to uger, hvor intet af tv-stationens indhold bliver delt på det sociale medie. Erfaringerne bliver grundlag for stationens fremadrettede strategi på området.
Lone Sunesen, direktør for TV Midtvest | Foto: Lasse Uttrup, TV Midtvest
Lone Sunesen, direktør for TV Midtvest | Foto: Lasse Uttrup, TV Midtvest

Den regionale tv-station TV Midtvest vil i de sidste to uger af januar afholde sig fuldstændig fra at gøre brug af Facebook og dele artikler, videoklip m.m. på den sociale medieplatform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også