DR sætter ny kurs for P3

P3 sætter nye pejlemærker for kanalen. Blandt andet et øget fokus på podcasts og en mere markant kanalprofil er blandt ambitionerne, siger radiochef, der samtidig kigger indad for at finde forklaringen på de seneste års lytterfald.
Foto: DR/Bjarne Bergius Hermansen
Foto: DR/Bjarne Bergius Hermansen

P3 skal være mere i øjenhøjde med de unge danskere, være mere seriøs ud over at være underholdende, og så skal de digitale muligheder udnyttes bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også