MediaWatch

Lyttertal: Retræte for P3 - fremmarch for P4

Flytningen af et lytterhit og unge medievaner i forandring sætter sig spor i lyttertallene i årets første del.

Foto: DR/Bjarne Bergius Hermansen

Mens den traditionelle tv-sening er faldet, har den digitale udvikling ikke slået hul i interessen for at lytte til traditionel radio.

Sidste år voksede antallet af radiominutter, der blev konsumeret dagligt af hver dansker, og i første halvdel af 2016 har lytterudviklingen overordnet også været stabil, viser tal fra Gallup Kantar.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 i Norge opruster digitalt

Egmonts store norske tv-forretning øger bemandingen på tv2.no med 30 stillinger som led i en digital opgrading, der bl.a. skal styrke nyhedsformidlingen på breaking.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs