MediaWatch

Konkurrent: Forståeligt hvis Discovery vil sælge radio-del

Det vil ikke være mærkeligt, hvis Discovery vil sælge radioforretningen fra - men de mulige købere er sværere at få øje på, mener MTG Radios svenske chef.

- | Foto: Carsten Snejbjerg/Polfoto

I går berettede det svenske fagmedie Dagens Media, at Discovery Networks angiveligt har sat en salgproces i gang omkring den nordiske radioforetning, der i Danmark bl.a. inkluderer The Voice, Nova og Radio 100.

Salgsplanerne er ikke bekræftet af Discovery selv, og fra den danske afdeling lød svaret "ingen kommentarer", da MediaWatch i går spurgte til oplysningerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs