24syv lancerer pinagtig viral kampagne
Radio24syv har produceret seks nye reklamefilm, der er del af en ny efterårskampagne for radioen.
"Vi vil udbrede kendskabet til Radio24syv som Danmarks originale taleradio, og øge lytningen både live og tidsforskudt," siger administrationschef Martin Montag, 24syv.
Kampagnen drives primært af viral markedsføring via sociale medier, online spots på YouTube og udvalgte web-baserede nyhedsmedier og en afsluttende landsdækkende tv-kampagne.
I en række pinagtige MUS-samtaler, som programcheferne Mads Brügger og Mikael Bertelsen afholder, afsløres værters sande særpræg og holdninger, skriver 24syv i en pressemelding.
I kampagen ses 24syv karakterer som Torben Steno (Cordua & Steno) Simon Jul (Bæltestedet), Knud Romer (Romer Riget), Rushy Rashid (Rushys Roulette), Jesper Termansen (politisk redaktør) og Asger Juhl (Rapporterne).
Ny radiomåling skal opsamle al digital lytning