MediaWatch

24syv lancerer pinagtig viral kampagne

24syv-chefer Mads Brügger og Mikael Bertelsen afholder pinagtige MUS-samtaler med medarbejdere, og afslører chefernes sande natur - og radioens dna.

Radio24syv har produceret seks nye reklamefilm, der er del af en ny efterårskampagne for radioen.

"Vi vil udbrede kendskabet til Radio24syv som Danmarks originale taleradio, og øge lytningen både live og tidsforskudt," siger administrationschef Martin Montag, 24syv.

Kampagnen drives primært af viral markedsføring via sociale medier, online spots på YouTube og udvalgte web-baserede nyhedsmedier og en afsluttende landsdækkende tv-kampagne.

I en række pinagtige MUS-samtaler, som programcheferne Mads Brügger og Mikael Bertelsen afholder, afsløres værters sande særpræg og holdninger, skriver 24syv i en pressemelding.

I kampagen ses  24syv karakterer som Torben Steno (Cordua & Steno) Simon Jul (Bæltestedet), Knud Romer (Romer Riget), Rushy Rashid (Rushys Roulette), Jesper Termansen (politisk redaktør) og Asger Juhl (Rapporterne).

Ny radiomåling skal opsamle al digital lytning

Flere 'Rasmus modsat' nyheder på Radio24syv

1H: Synlig fremgang til kommerciel radio 

Mere fra MediaWatch

Franske medier lander indholdsaftale med Facebook

En forhandlingsalliance, der bl.a. repræsenterer Le Monde og Le Figaro, har netop indgået en aftale med Facebook om visning af journalistisk indhold. Aftalen er et bevis på, hvad der kan opnås gennem løsningsorienteret dialog, siger det sociale medieselskab.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs