MediaWatch

Q3: Kommerciel radio haler ind på DR blandt de 15-50-årige

Ambitionen for al kommerciel radio - med SBS Discovery som rambuk - er at nå ud til flere af de 15-50-årige end DR hver uge. Det mål var inden for rækkevide i Q3.

Kommerciel radio som samlet kategori fastholder en lyttershare på 31,6 pct. blandt de 15-50-årige - efter et fald i Q2 - viser status for Q3.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt - herunder en redaktionel analysechef. Derudover lukker Jyllands-Posten for kommentarsporet på Facebook. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs