Q3: Kommerciel radio haler ind på DR blandt de 15-50-årige

Ambitionen for al kommerciel radio - med SBS Discovery som rambuk - er at nå ud til flere af de 15-50-årige end DR hver uge. Det mål var inden for rækkevide i Q3.

Kommerciel radio som samlet kategori fastholder en lyttershare på 31,6 pct. blandt de 15-50-årige - efter et fald i Q2 - viser status for Q3.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også