Radio 24syv går direkte til bilisterne

Radio 24syv lancerer på mandag sin hidtid mest enkle og opsøgende kampagne, der skal hverve nye lyttere blandt morgenbilisterne.
Per Fanefjord Laursen

Fra på mandag går taleradioen Radio24syv direkte ud til de mest potentielle lyttere, der sidder i den perfekte lyttesituation.

Radioen henvender sig til billisterne i nogle af Danmarks mest trafikerede vejkryds. Der er tale om en promotionevent - en analog pop-up kampagne.

Radio24syv vil forsøge at vække bilisternes opmærksomhed for en kort bemærkning. I udvalgte vejkryds vil en gruppe skiltebærere gå rundt med store demonstrationsskilte med en opsang til bilisterne om at stille bilradioen ind på Radio24syv. 

”Bilisterne er naturligvis en interessant målgruppe at henvende sig til, når man er en radiostation. Dels fordi bilisterne lytter til rigtig meget radio, og dels fordi de er i en situation, hvor de kan handle og skifte kanal nu og her, da de jo har radioen lige ved hånden. Vi har valgt at rulle ud med denne kampagne i morgen myldretiden, hvor der er mange potentielle lyttere at kommunikere til”, siger chefredaktør Suzanne Moll.

Eventen udspiller sig flere steder i landet. I Storkøbenhavn vil skilte med den relevante FM-frekvens vise:

Skilt 1. Bare fordi du kører den samme vej hver dag…
Skilt 2: …behøver du jo ikke høre den samme radio!
Skilt 3: Prøv en ny radio! 102,3 FM

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også